September och allt jag gör är att plugga

Nu är det över en månad sedan jag uppdaterade igen… Det här med blogg är kanske inte riktigt min grej.

Anledning till att jag inte uppdaterat är för att jag inte riktigt känt att jag haft något att uppdatera om. I veckorna har jag varit i skolan hela dagarna och lördagarna har spenderats på jobbet. Utöver det har det inte hänt särskilt mycket. Söndagarna brukar jag ligga på soffan i något zombie-liknande tillstånd och försöka återhämta mig efter veckan och inför ytterligare en vecka.

Helgen som kommer blir min första lediga lördag sedan 1 september. Tyvärr kommer det inte kunna njutas särskilt mycket då det står plugg på agendan. Är tvungen att ta igen lite från förra helgen då jag hade utbildning med jobbet och inte kunde plugga något alls.

Avslutar med en bild på Saras lilla charmör. Har nämligen även hunnit vara kattvakt åt den här lille killen och hans syster denna månad.

One thought on “September och allt jag gör är att plugga

Kommentera

