Sista terminen, snart är jag Civilekonom!

Har inte blivit någon uppdatering nu på väldigt många månader. Ber om ursäkt för det. Tappade motivationen och tiden till att blogga. Tänker därför inte lova bättring men det kan tänkas att det kan dyka upp några inlägg i framtiden.

Nu är jag inne på sista terminen på min civilekonomutbildning vilket innebär att det är dags att skriva en D-uppsats. Lite smått skrämmande när man tänker på det. Men jag har fullt förtroende för att jag och Sofia ska kunna göra ett bra arbete, vi är bra på det här med att skriva arbeten. Det faktum att vi snart suttit i skolan varje dag i 1,5 vecka och gjort lite förberedande saker medan många andra inte ens har börjat än stärker mitt förtroende i oss ytterligare. Det kommer att gå bra, men det kommer att vara mycket att göra.

Gäller att njuta av studielivet fullt ut nu sista terminen. Snart är denna slappa lyx över. Kommer knappt ihåg hur det var på den tiden då man inte var ledig mitt i veckorna. Dags att växa upp helt enkelt! Bara ett jobb som saknas men det ska väl gå att hitta ett det också.

Glad tjej på julafton.

 

Kommentera

